رئیس کمیسیون بهداشت و درمان گفت: متأسفانه آلودگی هوا در تهران روز به روز بیشتر می‌شود و مردم را دچار بیماری‌های خطرناک می‌کند.

آقایان در یک سال اخیر برای حل بحران آ‌لودگی هوا چه کرده‌اند؟ به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  علی نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت و درمان در جلسه علنی امروز طی تذکری شفاهی اظهار کرد: بنده به عنوان یک پزشک قسم خوردم که از جان بیماران خود حفاظت کنم اما متأسفانه با آلودگی شدید هوا هر لحظه شاهد بیمار شدن مردم هستیم.

وی با اشاره به تصویب لایحه هوای پاک در مجلس دهم گفت: این لایحه نباید به فراموشی سپرده شود، بنده معتقدم که موضوع هوای آلوده در این سطح از وقوع زلزله هم بدتر است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان تصریح کرد: معمولا ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف هنگام وقوع زلزله همه پای کار می‌آیند اما درباره آلودگی هوا که در تهران روز به روز تشدید می‌شود خبری از آنان نیست. آقایان بهتر است بگویند که در یک سال اخیر برای حل بحران آ‌لودگی هوا چه کرده‌اند؟ 

نوبخت با بیان اینکه آلودگی هوا بیماری‌های متعددی را به همراه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: بیماری‌های قلبی یکی از عوارض جدی آلودگی هواست که به تازگی برخی از همکاران ما را هم تهدید کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار